38 - hemmaplugg, och så

god morgon!
jag sitter hemma vid mitt skrivbord, bredvid mig spelas disneys "björnbröder" och i min säng ligger andrea och tittar fullt koncentrerad.

jag har bestämt mig för att jobba hemifrån idag, måste bli klar med artikelblocket och i skolan skulle vi fått tillbaka nationella i matte b bara typ, annars inget speciellt, så jag känner att jag gör bra mycket mer nytta hemma :)

nej nu ska jag nog lägga mig bredvid bästa vännen och se på barnfilm (som för övrigt är de bästa filmerna) och ladda upp till en dag full av plugg och annan nytta! notera kan ni ju också att jag (och andrea..) redan hängt en tvätt för att hjälpa mor min. himla duktiga vi är. jag kanske kan slippa plugg nu? jag menar, god insatser ger väl belöning?

hur som så blir det inge plugg förens filmen är slut och andrea har lämnat mig, nu blir det mys!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback