40 - numbers are for dummies, ehehe..

jag börjar tröttna på mina numrerade inlägg.
dålig och tråkig idé fanny !
så jag skippar den grejen nu.
blir inge mer nummer på rubrikerna, nej nu återgår jag till att komma på fyndiga, bra rubriker till varje inlägg :)

nu ska jag klä mig och sedan ta mig till tåget och uppsala för en träff med josefin, det ser ut att bli antingen sushi eller lucnh på barista - gottgott! och det var så himla länge sen vi fick oss ett snack, så jag misstänker att vi blir sittande lääänge - vart vi nu hamnar - pratandes om ditten och datten.

sen till kvällen är jag lite kluven, det ryktas om fest de tre dagarna i ända borta hos en tjej utan föräldrar i närheten nu i helgen, och jag funderar givetvis på att sticka dit. frågan är om jag orkar, har sovit på tok för lite inatt, kom nämligen på att fan, det var ju jättelänge sen jag såg gossip girl ! (min söte aningen gg-förälskade vän har ju övergett mig för länge sen, buhu) så strax efter midnatt körde jag igång ett gossipgirl-race, och då var det inte så lätt att bryta. nej jag såg några avsnitt och sen vid 3 nångång kände jag att nää, imorgon blir en lång dag. så lite motvilligt stängde jag ner och la mig.
men gossipgirl är ju så bra.
jag älskar att känna mig sådär löjligt normal och problemfri som man gör när man ser det.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback