bra dag!

känns som en bra dag idag!
detta ska förstärkas med en tripp till hälsohuset och sen ica - godis stopp.
där kan min fina plan dock faila, eftersom dagen kanske inte blir lika fin om jag börjar äta massa skit igen.
men jag är sugen. inte nu, men kommer bli. och jag är värd :)
ja tänk för det är jag!!

nej hejhopp, idag är det lördag och idag är jag taggad på fest!
det kommer fortsätta vara lördag men fest verkar det som vanligt inte bli.
men precis som vanligt så lär det ,i fall att festen dyker upp, inte bli känt fören senare.
typ då, dvs typ fram emot nio-tio tiden.

XoXo

Kommentarer
Postat av: mime

Du är absolut värd det söta varelse, massa massa värd!! <3

Att du säger så, hjälper mej också!Ärligt. <3

2009-05-23 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback