data ett, data två

jag och steph är sådär jättesociala känner jag nu...
hon sitter i min säng med sin dator, jag sitter vid mitt skrivbord med min dator.
vi chattar på msn och lyssnar på varsin musik.
okej, så illa är det inte.
men vi sitter med varsin dator, det är tillräckligt illa tycker jag nog.

hon har skrivit en vuxen och mycket mogen kommentar på bloggen alla snackar om (eh eller va),
nu väntar vi spänt på svar...
vi hade tänkt dra igång en halv-seriös photoshoot, men vi bangar fan, fortsätter vårat nördande vid datorerna.
det är trots allt det närmaste bebisar vi kommer : D

Kommentarer
Postat av: j

fan va snäll du är tack!:D Kan ju inte säga annat än desamma, jäkla modellsnygging;)

2009-05-25 @ 12:31:25
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken är "bloggen alla snackar om" ? hah

2009-05-25 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback