eh.. typ svar

låten heter "one love".
och "bloggen alla snackar" om var ännu ett av mina ironiska uttalanden,
fast samtidigt - kommer jag på - så ligger det kanske något i det.
och jessica har jag på senaste tid inte umgåtts med på länge, nej,
för vi har båda haft annat för oss.

jag kan inte sluta fråga mig varför det ska vara så himla svårt att skriva namn när man kommenterar ??
jag brukar inte ens svara på kommentarer som är skrivna av anonyma,
men på senaste tiden har det blivit så många så jag tänkte svara i samband med ytterligare en önskan om samma sak;
skriv ditt namn om du ändå tar dig tid att kommentera

Kommentarer
Postat av: roxy

hörru länka bloggen till knivsta horan!

2009-05-26 @ 18:53:55
URL: http://pimpstyle.blogg.se/
Postat av: Emelie

skrev inte namn när jag frågade vad låten hette, för jag tyckte de va ganska meningslöst när vi ändå inte känner varandra :) men nu vet du.

2009-05-26 @ 19:59:40
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, jag läser varje dag :) tack så mycket!

2009-05-26 @ 20:27:27
Postat av: Ella

jag heter ella, det var jag som frågade vilken bloggen alla pratade om var. för att jag var nyfiken , haha. så nu vet du iaf vem det var som frågade :P



fast det spelar nog inte så stor roll med tanke på att vi ändå inte känner varandra.

2009-05-26 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback