framsteg

jag gör framsteg.
har ätit massa gott framför tvn med mamma ikväll, verkligen massa.
men utan ångest. ingen hets.
blev lite väl nu efter filmen var slut, då satte jag mig med glasspaketet själv i köket och bara åt.
det var gott och rätt mysigt, men kanske lite onödigt.
hursom, jag tycker jag är duktig som gör små, små framsteg.
vad själva framsteget var?
jo - jag åt inte snabbt. jag tog det lugnt, stressade inte för att få det gjort, få i mig och känna smaken så fort som möjligt.
nej, jag njöt.
visst jag åt mycket, för mycket, men jag är stolt att jag kunde ta det lugnt. rätt lugnt iallafall.

nu ska jag sova. imorgon ska jag våldgästa andrea och sen kommer stephie. kan nog bli en mycket fin dag.
godnatt!
XoXo

Kommentarer
Postat av: j

skönt att du för en gång skull kunde äta gott utan ångest:)

2009-05-24 @ 15:42:00
URL: http://blifrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback