indie-pop...

...finns det något som heter, fick jag igår lära mig.
jag kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte.
men en låt har satt sig, och det är vapnets "kalla mig".
steph har allt lite inflytande på mig, att jag pratar en otroligt ful blandning
av olika dialekter skyller jag också på henne! ohja.

dagen har varit helt okej. började med frukost med mor och bror, medan steph sussade vidare i min säng,
själv hade jag drömt en hemsk mardröm och vaknade med otrolig magknip.
det måste ju varit den friterade bläckfisken igår. men det var den fan värd!
sen somna om, ta bussen till sunnersta vid 11 och starta med grill innan sofia, ronya och jag skapade en
fantastisk trio i kanoten. vi var ute i en och en halvtimme och inte var det vi som plurra, vi kom i land torra och slitna.
(framför allt ronya, jag menar, hon höll ju faktiskt jämvikten, visst?)
sedan tog jag mig hem via en snabbis på gymmet och så skrev jag sista engelska uppgiften vi har det här läsåret,
innan jag tog moppen min till en gammal vän som nog behövde lite umgänge.
väl hemma nu igen blev jag precis klar med engelskan och nu inväntar jag ett samtal från världens bästaste andrea,
vi ska boka resa tills i sommar, blir några härliga dagar i göteborg bara vi två. guld, säger jag!!
best-freinds-time, som vi kallar det.

åh, kom precis att tänka på hur bra den här sommaren faktiskt kan komma att bli.
startar nog den 2a juni, då vi firar nicklas med dunder och brak, för att alla komma lagom bakis till avslutningen den 3e.
hallelujah, jordgubbar och vin vare ja!
sen den 4e fyller steph ju 18, vilket ska firas med "prinsess-party" hemma hos henne. frågan jag ställer mig ang det är,
vad fan ska jag ha på mig? eh, för jag är inte så prinsesslik, liksom.
sen den 5e är det ju dags för de stora av mina vänner att ta studenten. jag har hittills tre mottagningar att hinna till,
det kan komma att bli lite knepigt då alla är ungefär samtidigt. mamma får agera taxi, ser det ut som.

ja, det där var ju bara några dagar. uppdaterar väl mina coola planer senare. för jag vet att alla är nyfikna.
nu ska jag sova.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

träffar du aldrig jessica nu för tiden?

2009-05-26 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback