inlägg nr fjorton

okej -
jag är återigen i skolan. återigen sitter jag vid daton i sal C324. och återigen skriver jag ett totalt onödigt och ointressant blogginlägg. detta betyder måndagmorgon och att jag redan är skoltrött och bara vill hem. dags att sätta igång med ett stort artikelblock som vi har deadline på om exakt två veckor. i detta ska det finnas en nyhetsartikel, ett porträtt, en krönika, och så en enkät eller en hallådär. detta kan också översättas med "ingen fritid två veckor framöver", vilket känns lagom surt.
sen regnar det ute (jippi nu växer det, eh..) som ju också känns himla fint.

det bra för dagen är i alla fall att jag beslutat mig för att inte inta fler näringsdrycker. igår tog jag den sista. känns galet bra och det bästa är att jag fattat beslutet själv. för de har ingen makt längre. okej jo det har de, men nu kör jag mitt race tills de säger något. hittills har jag ju skött det hela galant så de har noll orsak att stoppa mig. jag har bara gått upp, upp och godis-/skitfödo-intaget är på tok för stort men jag bryr mig inte. eller jo, klart som fan att jag gör. jag bryr mig alldeles förfärligt mycket och hatar min kropp, som alltid. men nu har jag i alla fall ett liv. och det är värt. smal och snygg får jag se till att bli när jag fyllt 18 och börjat få ordning på det övriga i livet.

hejhopp dags att jobba lite igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ÄR smal och snygg! börja aldrig banta igen!

2009-05-04 @ 09:59:25
Postat av: Lina V

håller med ovanstående till 100 %!

börja ALDRIGALDRIGALDRIG banta igen.



PUSSSSSSS <3

2009-05-04 @ 12:37:46
Postat av: mitzvi

fanny du är smal SMALARE och snygggisssss! min nsyggis. mager är inte = snygg. du vill inte dit när du är 18 heller. för då ska du och jag ut på krogen och dricka gott och äter man inte är alkohol iiinte bra. och SOM vi ska fyllekäka och tänk på den nya glassen!!! <3

2009-05-04 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback