jag gillar ödlor, champagne och schack. du gillar jazz eller?

jag har en bra period.
och det är ju fint !
jag planerar framtiden,
och då menar jag inte längre än helgen och sommaren, men ändå.
helgen blir grillgrill med tjejerna, godis i massor, och sen laga mat och mysa med mor min på söndag
(mors dag - som in jag inte brukar vara duktig dotter annars .. tss)
frågan är var helgens fest är??

dagen har varit rätt fin den med.
fick tillbaka nationella i matte a, klockrent mvg, oh yeah!
även nationella i engelska återficks, mindre bra dock...
fattar inte hur man räknar när man får ; maxat mvg i speaking + medel vg i reading/listening + mvg i writing = vg plus ??
men ja, lär bli ett vg i engelska som slutbetyg alltså. bryr mig inte särskilt mycket alls faktiskt
sen ner om stan för att träffa andrea och gå via sj för att kolla tågresa till i sommar.
får se vart vi hamnar tillslut!
sen hem, laga god lammgryta till mig och mor, för eric har stuckit till sin far och kanada.
nu ska jag iväg och träna lite, tog mig en liten efterrätt så det kan ju behövas, ehehe...
jag gillar inte tanken på bikini och lättklädda sommardagar.
det får mig bara att bli ledsen och vilja gå i ide hela sommaren
går det ?

Kommentarer
Postat av: L

Åh, shit! här hade vi mästarN herself! ;)

Tusen tack, fanny! behövde detdär. Ska ta efter dina tips, haha, för nödvändiga tips vare! faktiskt. Är så dålig på att skriva tydligt. Men tack, tack tack tack och grattis igen till MVGt.



Sköt om dig.

2009-05-27 @ 22:41:14
URL: http://sickofrunning.blogg.se/
Postat av: Amalia

hej!

Skulle du kunna skicka koderna till din header så att jag vet vad jag ska ksriva in mina för att få en bid där.

/Amalia

2009-05-27 @ 22:57:03
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hörredudu, du kan äta så mycket efterätt du vill! Den som säger något annat slår jag

2009-05-28 @ 09:28:42
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback