mvg och (i?) brist på liv

jag sitter och är arg på min mamma, lyssnar på bra musik och ska nog sova snart.
alltså, jag vet ju själv att nu efter det här inlägget avslutats så loggar jag in på msn eller facebook eller nåt,
och så fastnar jag och sängen hamnar jag inte i fören om någon timme.
så varför jag skriver att jag "nog ska sova snart", det vet jag inte.
skitsamma.
det vore bra iallafall.

dagen i korthet kan ju beskrivas som så att

  • jag fick veta att jag får ett klockrent MVG i svenska A i slutbetyg
  • jag satte MVG i matte B nationella (sensation!)
  • jag han träffa steph en snabb-snabbis efter skolan
  • fint, bra samtal med plus-mamman åsa
  • träna gjorde jag även idag (bra fanny, bra!)
  • mina vänner har kul inne i stan, och jag kan/får inte ta mig dit

ja men nuså! nu blir det alltså msn och facebook. för nej, jag har inte mer till liv.
XoXo


Kommentarer
Postat av: Lina Vestling

shit va duktig du är i skolan!

MVG i svenska A och ett MVG på nationella i matte B, det är bra jobbat gumman :)

önskar jag var lika duktig som du ..

<3

2009-05-27 @ 08:28:00
Postat av: om du kommer ihåg mig

Åh, snälla söta fanny, du som ser ut att vara (enligt ditt inlägg! grattis förresten) en höjdare i matte haha, kan du inte bara berätta vad det var för slags uppgifter som kom? vi har vårt nästa vecka och jag kommer faila totalt :( Pliiiis? :)

(på ett ungefär, vi lär ju inte ha exakt samma prov.)

2009-05-27 @ 15:32:26
URL: http://sickofrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback