nr 18

mitt liv är fullt.
mina dagar räcker inte till och koffeintabletter missbrukas.
cola intas i alldeles för stora mängder och socker också för den delen.
jag hinner inte.
jävla matte nationella nu i veckan, både a OCH b.
plus nationella i engelska - hörförståelse och läsförståelse. plus näringslära på idrotten. plus hela artikelblocket.
plus min familj, mina vänner och framför allt mig själv som jag måste ta hand om.
träna är ett stort måste, annars pallar jag inte. det är mitt sätt att kunna slappna av.
och så allt det här med modellandet, det börjar ta fart nu ju... är nervös som fan inför morgondagen också,
första gången jag "går", och det är väldigt, väldigt viktiga människor där, både på första och andra visningen.

gah - ge mig en paus. ge mig godis. ge mig kärlek - bah

Kommentarer
Postat av: Lina Vestling

lycka till med allt baby, jag vet att du kommer klara av ALLT helt galant <3



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

2009-05-06 @ 15:08:49
Postat av: Saga

Lycka till världens starkaste tjej! <3

2009-05-06 @ 17:56:08
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: jessica

JAG VILL VETA ALLT SEN OM HUR DET GICK PÅ MODEVISNINGEN? :DDD lycka till tjejen, stora kramar!

<3333333333333333

2009-05-07 @ 17:26:55
Postat av: a

Var köper du dina koffeintabletter?

2009-05-07 @ 21:57:40
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback