så där ja !

det finns lustiga figurer.
som de som envisas med att vara elaka och anonyma.
jag försöker lära mig att låta det negativa rinna av mig,
och det positiva stanna, sugas in.
men det är svårt, framför allt för mig.

"Du e svinful...nästa gång du går ut drar du en påse över huvudet din äckliga vidriga fula fan..ingen vill se ditt fula fejs. alla skrattar åt dej ska du veta. fulfan, loooser, äckel m.m.m. "

nästa gång jag går ut ska jag sträcka lite extra på mig och då hoppas jag du ser,
hur jag stegar förbi dig utan att ens notera att du faktiskt står där,
hur det lyser om mig, hur oful och oäcklig jag faktiskt är.
ska det låta fanny!

Kommentarer
Postat av: sofia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahah vilken patetisk liten nolla som skrivit en sådan kommentar! Saknade dig idag! pusssZzz<<<333

2009-05-28 @ 17:00:48
Postat av: Emma

FAN VAD BRA DU ÄR FANNY.

Jag beundrar dig för din otroliga styrka.

2009-05-28 @ 18:22:55
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com
Postat av: Callie

usch vad folk kan vara avis då.

Du är ju helt underbart söt, och det vet den idioten som skrev någon sådan kommentar!

Fan att folk inte kan skaffa ett liv alltså, att dom måste sjunka så lågt att dom måste pressa ner andra för att må bättre själva.

Men du är så jävla bra, så du kan låta dom kommentarerna dra åt helvete. DU är så jävla fantastiskt bra. Snyggot där.

massa kramar

2009-05-28 @ 18:47:49
Postat av: lotta

åh så det finns elaka personer där ute. det är lätt att säga att du inte ska ta åt dig, men om jag fått den kommentaren hade jag väl antagligen fått lust att gå och lägga mig med ansiktet neråt i en vattenpöl. minst. men du ska verkligen INTE ta åt dig. du är en vacker tjej, och jag tror inte att det finns nån som kunde säga att du inte är det. för du är en äkta skönhet. och vad den anonyma kommenteraren beträffar, så är hon/han bra myyyycket närmare looserstatuset än någon annan.

2009-05-28 @ 18:56:22
URL: http://blossa.blogspot.com
Postat av: Emma W.

Haha! Man kan ju inte annat än tänka sig hur den där stackars mobbade, äckliga nollan mår och ser ut själv, som skrev kommentaren!



Jag håller med Emma. Jag beundrar dig djupt över hur stark du visar dig vara. Bra Fanny! Stay strong!

2009-05-28 @ 19:42:37
Postat av: Lisa

Helt rätt inställning!

Hejja dig!

Du är verkligen sockersöt måste jag säga!

Så himla vacker!! :)

2009-05-28 @ 21:06:36
URL: http://pusselflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback