super vs super

nu ska jag se på dålig dålig tv.
men ack så kul det samtidigt är.
supersize vs skuperskinny
jag har just satt i mig ett halvt kg naturgodis/choklad
och kommer förmodligen vilja döda för den smala kroppen,
man jaja ! jag ignorerar helt enkelt den känslan så gott jag kan och hämtar nu
mer choklad, eller kanske lite nötter?


kvinnliga kurvor är mums ! tsss...

idag fixades förresten stephs 18årsdags present : D
den är så himla bra att jag typ vill pussa mig själv.
okej, lina med kanske. hon påstår att det var hennes idé.
jag står dock fast vid att vi tillsammans spånade fram den.
hur som, presenten är dunder-bra och steph bara måste bli glad.
annars tar jag helt enkelt tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nu kommenterar jag som tusan här med det får du allt stå ut med hihi ;)

Har precis som du kikat på det där programmet OCH käkat en massa choklad och godis!

Ångest som fan, men vaddå, inte skall väl några äckliga hjärnspöken bestämma över oss? Right? ;)

2009-05-28 @ 21:18:58
Postat av: Lisa

Haha nu kommenterar jag som tusan här med det får du allt stå ut med hihi ;)

Har precis som du kikat på det där programmet OCH käkat en massa choklad och godis!

Ångest som fan, men vaddå, inte skall väl några äckliga hjärnspöken bestämma över oss? Right? ;)

2009-05-28 @ 21:22:32
URL: http://pusselflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback