uschi

jag är fattig. för dum som jag är tar jag återigen taxi hem efter en kväll i knivsta.
för jag älskar att sova i min egen säng.
sen vaknade jag klockan 6 och var vråålhungrig - alltså dags för frukost.
men mamma ville ju inte hålla sällskap, så jag satte mig själv och såg ut
över en gård i solsken och tänkte "sommar!"
sen hittade jag en stor påse chokladdoppade nötter : D
den la jag mig i sängen och åt tills den tog slut och jag illamående somnade igen.

nu är jag uppe, ska äta lite lunch och sen tänkte jag träna.
eh, är rätt behövligt. inte okej det lilla putet min mage skaffat sig !
beach 09 snart vafan : o
eheh, som om jag kommer vara där .. herregud skitsamma.
jag vill ha godis känner jag nu också. blir kanske ica efter hälsohuset : D
snacka om dubbelmoral fanny.
jag sticker nu iallafall,
hejhopp!
 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback