15 - mejl från ovan

gah, jag är för tillfället glad tjej.

..."du är absolut en av de som ska plåtas proffesionellt och sedan ska fotona redigeras och göras till ett portfolio. Jag och ****** och diverse andra hade möte idag om just dig och vi är alla eniga om att du inte bara ska fota för underkläder så du ska få komma på nästa stora möte som är efter sommarlovet och träffa alla ledande modeller, fotografer, redigerare osv. som då du kommer få jobba med"...

*lite annat som inte hör hit*

..."när man ser på dina foton inser man att du är menad för att bli en modell men att du är som en oslipad diamant, man ser inte detta än och är man nära 18års ålder börjar det bli dags att skynda på. På din modevisning som du ska gå denna vecka har jag fått reda på att ****** får med sig en alldelles speciell person, en som kan ändra saker för dig så var förberedd."...

detta stod alltså i mejlet som väntade på mig idag när jag kom hem.
galet fint att komma hem till efter en lång skoldag!
och ***** är en vän jag inte tycker behöver nämnas vid namn här, vill nog stanna anonym. men ack så denna vän hjälpt mig! och förmodligen kommer hjälpa mig, för det här är *hoppashoppas* bara början.

Kommentarer
Postat av: jenny

Det är verkligen roligt att se att du mår så mycket bättre än förr! :) Och grattis till allt det där eller vad man ska säga. hihi

2009-05-04 @ 19:51:18
URL: http://dancewithmee.blogg.se/
Postat av: jessica

såååå värd det, något du drömt om länge!

du har kämpat och kämpat, grattis tjejen!

<33333

2009-05-04 @ 20:31:16
Postat av: Anonym

så sluta nu upp med att klaga om hur ful du är

2009-05-04 @ 22:23:05
Postat av: Hanna

men shit gumman! vem är det ifrån?? någon som kommer på vår visning ? :O

2009-05-04 @ 23:06:41
URL: http://nubbly.wordpress.com
Postat av: LP

åh men tösen! :D jag är glad för din skull. det är kul när det går sädär bra! men hur fixade du detta? vart sökte du in?

2009-05-05 @ 17:29:05
Postat av: Anonym

åh grattis! det här är verkligen ditt kall! :)

2009-05-05 @ 19:10:33
Postat av: Anonym

åh grattis! det här är verkligen ditt kall! :)

2009-05-05 @ 19:10:36
Postat av: Anonym

proffesionellt?:)

2009-05-05 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback