19 - nattsi insi

idag har jag varit snabb och effektiv, måste jag säga.
matte- repetera inför nationella, engelska - repetera inför (morgondagens!) nationella, matte igen - repetera nationella igen, svenska - läsa igenom häfte till uppsatsskrivning plus få tillbaka fördjupningsarbete (mvg!!)
sen ner om stan med leon och simon (som visade sig vara ett riktigt bus-frö!) sen hem om, tanka med cola och koffeintabletter, åka och gymma, hem och få middag, och sen proppa i mig 2/3 paket av den där chokladglassen med chilismak (mycket god var den) och så in i duschen för att sedan plugga ännu mer matte inför nationella i nästan 2 timmar.
ja, så duktig och effektiv har jag alltså varit idag.

nu ska jag sova, imorgon väntar som sagt nationella i engelska och sedan sticker jag och snygg-simon till huvudstaden för att visa kläder för först press och special-inbjudna och sedan allmänt folk (dvs familj och vänner). jag hoppas jag inte snubblar eller gör bort mig på annat sätt, och att människorna som ****** fixat ska kommer och "titta in" mig inte blir besvikna. hem kommer jag först vid tio-tiden, men förmodligen slänger jag upp ett litet inlägg om hur det gick.

byebye, eller ja såklart - XoXo


en bild från allra första fotograferingen med älskade, fina stephanie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback