lördag, klockan är 19:49

lördagkväll och solen skiner, grillat entrecôte precis uppäten och nu sitter jag här och mumsar på det obligatoriska lördagsgodiset. ikväll kommer andrea hem som varit borta hela helgen (!) och kanske kanske om jag har tur får jag träffa henne redan ikväll. har saknat tjejen sådär galet mycket som man bara kan sakna en riktigt riktigt bra vän!

imorgon är det bara söndag, känns ju som jag har lov herregud, har inte varit i skolan sen i tisdags... underbart skönt och jag låtsas inte om den påträngande tanken att jag faktiskt har uppgifter att göra och lämna in. nej, jag behöver min energi till annat just nu, känner jag.

och imorgonkväll kommer steph äntligen hit igen. vi har inte myst på väldigt länge nu, och det lär ju bli ballar av stål eller annat allmänbildande. och sova här ska hon, för på måndag ska jag inte upp till bussen, nej för vi ska ut och paddla kanot med klassen !! den ni, i strålande sol och 20-25 celcius. jappjapp, i alnäs är det det händer. hursom, behöver inte vara där fören vid 11 så det blir lite sovmorgon för mig och steph som inte ska till jobbet fören samma tid. guld!

nej vet ni vad, nu ska jag sluta skriva. för jag har verkligen inget intressantare att komma med än just det här jag nu skrivit. vilket känns av måttligt allmänt-intresse. kanske återkommer ikväll -

XoXo

Kommentarer
Postat av: a

tråkigt att vi inte sågs idag. vi får ses imorgon istället. puss <3

2009-05-23 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback