dagens eric

egentligen är det gårdagens men glömde lägga in den.
vi var på coop och jag sa nåt i stil med;
"idag är det lill-lördag eric!"
han såg först på mig några sekunder, sen sa han;
"jaha, och vad innebär det då?"
"jaa, jag tänkte väl på lördagsgodis.."
jag sa det nog mest för att retas, då han (läs jag) är en liten godisråtta.
han tittade ännu lite på mig, sen ryckte han på axlarna och sa;
"jajo, jag var ju i kyrkan idag"

hur han förknippar lill-lördag med kyrkan vet jag inte,
och sen var han ju verkligen inte i kyrkan igår.


Kommentarer
Postat av: moa ♥

snygg blogg!

2009-11-26 @ 18:45:30
URL: http://mklss.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej,

Jag heter Rebecka och håller på att försöka knopa ihop ett projektarbete om anorexi och anorexidrabbade personers tankebanor. Tyvärr hoppade en av mina intervjupersoner alldeles nyligen av eftersom hon hade börjat må sämre igen och därför tyckte att det blev jobbigt med frågor, det hela blev för känsligt och infekterat så som jag förstod det. Därför undrar jag nu om du skulle kunna tänka dig att delta i min undersökning? Det du i sådana fall skulle göra är att skriftligt, via mail, svara på ett frågeformulär. Ditt adress eller ditt telefonnummer kommer jag aldrig att be om att få och i undersökningen är du alltså så gott som anonym.



Om du vill delta i undersökningen behöver jag svar om detta så snart som möjligt.

2009-11-26 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback