det blev så fel, allting



den här låten påminner mig om en natt för rätt länge sen nu..
eller ja, flera månader sen är det iallafall.
julia, minns du?
jag ångrar det jag gjorde, mycket.
vet inte varför eller hur det blev så,
var väl alkoholen i guess..
eller min konstanta känsla av att vara less på livet.

det vore så skönt att kunna säga "jag saknar den och den tiden"
men jag saknar ingenting.
för de saker jag saknar är av olika skäl inte sanna, eller omöjliga.
jag saknar turkiet tex, för det var en vecka av festande, supande och tränande,
och det var med fina människor, såklart.
men inte för att jag mådde bra, utan för jag slapp känna.

det enda jag saknar på riktigt, det är tiden då jag var smal, mager, sjuk, döende,
hur hemskt och fel det än är så saknar jag det,
för jag hade nåt.
jag hade så mycket kraft, så mycket drömmar och mål och hopp och tro.
nu finns inget av det
nu har jag minnen som bränner,
känslor som svämmar över,
ett hjärta som skaver,
och en väldans massa ångest och ånger.

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: tack så mkt. jo jag mår bra nu äntligen. hoppas att du kan få må bra nu snart också, men jag lovar att det kmr!

2009-11-28 @ 09:01:25
URL: http://lindahult.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jätte fin blogg !

2009-11-28 @ 10:39:34
URL: http://elvirasbloggg.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åker gärna till sthlm och ba hänger en dag. Är du på?

2009-11-28 @ 12:31:52
Postat av: julia

oh yes I remember...

helt sjukt egentligen.

2009-11-29 @ 12:30:58
Postat av: amalia

även om jag inte kan sätta mig in i hur du har det nu, så kan jag förstå känslan att sakna att vara 100% inne i något, att ha något konkret att kämpa för, att se målen bli tydligare för varje kilo som rasade.

men vi vet ju båda att de inte är något bra mål, eller ens ett mål överhuvudtaget egentligen... det är bara ett steg närmare slutet.

jag hoppas du får må bra snart. och jag tror du kommer göra den en dag.

<3

2009-11-29 @ 22:45:15
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback