ditte imorgon ska bläckfisk intas

ännu en kväll hemma i soffan med datorn i knät.
att det är fredag spelar ingen roll, de senaste två veckorna har sett ut såhär.
jaha, så vad gör ni? festar? chillkrök? ser på idol? spelar monopol? äter plättar?
man kan ju göra mycket en fredag. eller lite. eller inget.

dagen idag blev ungefär lika kort och händelselös som de senaste dagarna,
väcktes vid halv tolv för att åka till åsa och det var jag otroligt osugen på.
men jag hade såklart inget val och det gick lika obra som jag var osugen.
hemvägen förbi gränby där jag åt och drack (chailatte of course) och köpte
en present till mamma som fyller år om exakt en vecka, fredagen den trettonde..
ditte skulle kommit nu ikväll, men det blev så jobbigt idag och jag tror inte det hade blivit bra.
ditte förstår, visst hjärtat? imorgon tror jag dock att vi kör på calamaris, är du fortfarande på?

XoXo


Kommentarer
Postat av: ditts

det är klart jag förstår Fanny! och ännu mera klart att jag fortfarande är på.

Världens finaste och underbaraste person, jag älskar dig!

2009-11-07 @ 10:40:15
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback