slut på det roliga

HELT SINNESSJUKT
entourage är och kommer alltid vara den bästa serien.
helt galet bra den är!!
precis sett sista och ja jag snyftar, för nu är det verkligen SLUT.
BUHU gånger trettiotusenmiljarder.
ari är fantastisk, ironin, språket, skämten, livsstil - JAAAA
ja, jag hurrar och ger fem +++++++++ och några till,
och nu blir min nästa uppgift att komma på ett övertygande tal inför min mor.
jag måste få henne att förstå vikten av ett enoturage-maraton i helgen,
för jag vill se det sista avsnittet igen, nununu!

jag ska inte avlöja för mycket, jonas kanske kikar in och jag har lovat honom det,
men det här är aris sista klockers:
"Now Lloyd, maybe you’re not here, maybe you are. Either way, you have nothing to fear because I’m not gonna kill you. I love you. You see even though you betrayed me you are the best slave that I ever had. I mean, who could possibly replace the way that you picked up my dry cleaning? No one. Who could better the way you picked up my dog’s shit?
And if I liked short fat men sucking on my dick I’m sure that no one could do it better than you either. So, return to the king or exile yourself from this town forever. You have until the end of the day tomorrow to agree to be rebranded MINE!"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Läste precis ditt inlägg "paradise" och undrar över en del saker.



Handlar din sjukdom om att vara vacker, smal och bara se fin ut? Varför skulle en "fet" människa vara mindre värd? Visst, vi lever i en utseendefixerad värld, men anorexi handlar om så mycket mer.



Får du ingen hjälp att ta itu med de "riktiga" problemen, för din utseendefixering är väl bara ett symptom utåt? Eller är det så du ser världen, frisk som sjuk?



Jag hoppas du inte tar illa upp för det jag skriver, för det är inte illa menat.

2009-11-19 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback