time goes by

fick en fråga av "E" som undrade om jag kunde lägga upp lite bilder på mig själv genom åren.
och vafan, jag gör ju ingenting, är väl bra att sysselsätta sig lite.

är det något vi har gott om så är det album.
och är det något min mamma är så är det kreativ och nogrann.
dessutom gillar vi ju att fota, både hon och jag.
så vi har väldigt många roliga, fina bilder - men i albumen.
därav den kassa kvalitén på vissa bilder, ha överseende.
fotade alltså bilder som satt i albumen med kameran, utan blixt.


 
detta måste vara orsaken att jag idag inte gllar öl - jag drack för mycket som bebis


haha, smidigt fanny!! (stackars hundar?!)



jag och min söta kusin har alltid varit tighta




blev stolt syster till eric när jag var fem snart sex år gammal




sen blev jag jättetjock!
(därav smeknamnet fetto-fanny, som jag kallades på riktigt, ja)
och de värsta bilderna vill jag inte ens visa, så illa var det.


åkte till carita i afrika, tanzania. jag var typ.. elva-tolv kanske


den här sommaren (-06) blev jag sjuk..


på min fjortonårsdag, många kilon lättare i augusti


på kefalonia -07, sjuk sjuk sjuk.. sjukhuset 8-21 varje dag, och till vintern blev jag inlagd.


här är vid julen -07. blek, iskall och egentligen mer död än levande.

jag vill inte lägga ut någon bild på hur jag ser ut just nu.
mår för dåligt. ser för äcklig ut.
men det var ju bilder genom åren som var aktuellt så detta lär ju duga.

och nu ska jag åter igen försöka sova,
jag har sovit 3 timmar per natt max hela den senaste veckan.
är helt körd i skallen, trött såklart, men sova kan jag inte.
säger godnatt iallafall,
XoXo


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

du är jättefin gumman! verkligen! :) skulle vara kul att se hur du såg ut idag ;P

2009-11-07 @ 07:20:19
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: J

Det är bara ditt huvud som säger att du är ful. Ingen annan tycker det.



Jag tycker du är jättefin, skulle gärna se ut som du! På de sista bilderna är du ett skelett, man kan inte leva så. Det är bara anorektiker som tycker det är fint. Andra människor ser hellre dig i en frisk kropp, det är snyggt för dom! :)



Jag vet hur det känns att inte gilla sig själv och sitt utseende, det är något jag själv får kämpa med varje dag. Så jag förstår att det är svårt men jag tänkte att det kanske hjälper lite att få några komplimanger :) För det förtjänar du!!

2009-11-07 @ 08:32:30
Postat av: mathea

Det syns verkligen att det är du när du är ett litet barn, man brukar inte se sådant annars. SÖT I ALLA FALL!

KRAM KRAM KRAM

2009-11-07 @ 12:24:18
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: amanda

vilken underbar tjeje DU ÄR fanny :) jättevacker. på utsidan och insidan. det är vad som finns inom dig som är viktigast. att du ska trivas med dig själv och livet. att lära sig å beakta sitt eget värde är kanske det svåraste som finns när man har eller har haft en ätstörning. allt kretsar kring vikt, utseende, tankar om mat, vad man ska å inte ska äta. jag tror att när man lär sig att älska sig själv, när man är spontan och full av lust, kanske då är man frisk? eller åtminstone friare? hoppas du får en underbar helg, det ar längesedan jag kikade in hos dig, men du är fortfarande en utav mina favoritbloggare :) många kramar!!!

2009-11-07 @ 14:34:05
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Olof

sv; Tack :D

2009-11-07 @ 14:52:53
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: mathea

sv: Nu ska det gå! :D

KRAM TILL DEJ

2009-11-07 @ 15:40:12
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

Gumman. Du är ju så fin! alldeles perfekt! förstå det. DU DUGER SOM DU ÄR! kämpa nu på och försök att ta dig ut lite. Gå emot demonerna och ditt självhat.



SV: tack!! jag har läst en del av ditt med!! har du varit inlagd? kram

2009-11-07 @ 16:00:17
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Anonym

men är ditt bmi normalt nu?

2009-11-07 @ 22:19:00
Postat av: amalia

va du blond när du var liten? jag tänkte skriva något helt vanligt bara. jag har färgat håret, brun/rött blev det :) Är faktist nöjd med det...

Jag ryser när jag ser bilden från julen 2007, och du kanske förstår varför. Jag hoppsa vi ses SNART i skolan. För jag tror på dig.

Kramar

2009-11-10 @ 18:31:31
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback