en dag som denna

jag låtsas att jag vill nånting i mitt liv och att jag tror på en förändring(+förbättring)
och gör det alla säger åt mig att göra. jag lämnar huset - jag åker till stan.
jag har lämnat huset förr under dessa tre veckor i fullständig (ja uppenbarligen inte såå fullständig)
isolering, för jag har varit på ica och i grändy centrum.
det är vad jag ska göra idag (så radikalt var mitt drag), jag springer till bussen och hoppas inte stöta
på någon jag känner, sen åker jag till gränby igen. för jag ska leta julklapp till älskade människor.

jaa, det är vad jag siktar på att göra med mitt liv,
att leva isolerat, och visa dem jag älskar att jag älskar dem.
och så ska jag ju skriva en bok.
och stämma personerna x.
sen kan jag dö i frid.
eller nåt.

hejdå


Kommentarer
Postat av: ditte

älskar dig så otroligt mycket fina!

Saknar dig massvis också..

<3

2009-11-17 @ 13:58:21
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: aangeelahh ♥

fin blogg !

följ & kommentera gärna min blogg (:

2009-11-17 @ 18:26:39
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: Anonym

antar att du redan hört det här flera gånger förut, och anledningen till det är för att det troligtvis stämmer. Det blir bara svårare och du mår bara sämre när du isolerar dig

2009-11-17 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback