ett plus..

..för dagen, och det var att träffa jojjo.
gammal classmate från GUC-tiden, och en av de få jag verkligen gillade.
dvs gillade - gillar rättare sagt. men ja, nu ser jag ju inte henne så ofta.
stötte på henne på ett ställe man inte vill träffa någon man tycker om,
men där var hon och vi rökte och släppte ut lite skit om skit.
väldigt trevligt.

sen har min dag varit lika rolig som vanligt.
och ännu en gång - förlåt ditte.
men jag älskar dig och du vet att du är den första jag vill vara med när jag klarar det.
joina jonas i bilen (ja du är cool jonas) och ta nattciggen, ja-a!

nu ska jag se paradise hotel och sen se lite oldies från entourage season 1 med mams.
och fan leon, vad hände med ditt deltagande i paradise?
hade varit underbart härligt att se dig på tv, lagom med en halvtimme 4 dagar i veckan.

jag lär ju återkomma. hejhoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback