Fanny du är det bästa jag har..

.. och då gör det sådär extra ont när jag vet att du mår dåligt, och att jag inte kan göra mycket mer än att finnas där och ställa upp som vän. Jag Älskar dig Fanny, jag är inte så himla bra på att uttrycka mig i text, inte som du derekt, som är sjukligt duktig på att skriva och uttrycka dig på alla sätt och vis! Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig, alltid , Och att jag försöker så gått jag kan. Jag förstår hur du känner till den grad jag kan förstå. Och jag vill att du ska förstå hur fin och hur otroligt bra du är! Det finns så mycket du är bra på fanny. Du är Bäst på att vara världens bästa vän. Du är otroligt bra på att skriva, du är jätte duktig på att ta otroligt fina kort, du är jätte bra på att redigera (stavning) bilder, du är väldigt bra på att göra fina kollage, du har sån himla fin personlighet du är omtänksam, trevlig och allmänt lätt som person.

Det är så synd att du inte får ut all den kapacitet som finns i dig, när du väl kommer till insikt att du har en sån stor kapacitet som vi andra ser att du har, kommer du kunna gå hur långt som helst i livet. Det gäller bara att hitta ljuset i mörkret, dom små guldkorna i livet som gör livet roligare att leva, och ställ inte för höga krav på dig själv du är fin som du är, du behöver inte förändras.
Fäll inte krokben på dig själv livet är lättare än du tror, lita på dig själv du är värd det! Du är värd all lycka som finns!



Jag Älskar dig nu och föralltid.

/ Ditte



Kommentarer
Postat av: Emmis

Ditte har så rätt, i allt hon säger. Bra skrivet!

2009-11-12 @ 14:36:46
Postat av: Emma

kan bara hålla med.

2009-11-12 @ 16:41:05
Postat av: Jessica

Ditte är visst bra på att skriva och uttrycka sig.

Så fint, ta åt dig av vartenda ord!

du är älskad och beundransvärd fanny, inte bara av mig, utan av många

2009-11-12 @ 17:44:32
Postat av: Jessi

Ditte är visst bra på att skriva och uttrycka sig.

Så fint, ta åt dig av vartenda ord!

du är älskad och beundransvärd fanny, inte bara av mig, utan av många

2009-11-12 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback