"fett fina fjårtiz boiz"

det finns så fina människor,
det här skrev en vän till mig idag,
tack.

det är bara så jävla orättvist och det ska inte få hända någon! som livet sätter dig på prov är omänskligt. du har kämpat mer än vad jag antagligen kommer göra en hel livsstil. förstår du hur stark du är då?

du är ett mirakel fanny! ingen är som du, det finns bara en fanny och det är DU! du förtjänar en plats på jorden, för du är unik och du kom till oss för en anledning. ingen kan ta din plats, och ingen har något att säga om hur du ska vara, säga eller göra. för va fan vet dem? spelar ingen roll hur mycket man försöker ändra, man är i grund och botten samma person vad som än händer. så att hålla på att försöka vara någon annan är bara slöseri med tid. ingen kan någonsin bli lika bra som du är på att vara just fanny fucking röethlisberger. hajar du det? du finns av en anledning!!!!!! släpp allting, du är du och ingen kräver något annat

jag har alltid varit fascinerad av dig! haha ja true story. det är många som blir som alla andra sina vänner men du har ALLTID stått ut och vågat vara annorlunda. så sjukt ballt det är. För jag själv försöker jämnt anpassa mig, så att veta vad du har gått igenom men så står du ändå där och pratar i full fart och har massa egna åsikter.. ja vad kan jag mer säga än [email protected]

och att avsluta meddelandet fint kan tjejen också, vad tycks om detta;
(förresten blev jag medlem på Pa förra veckan. hahah helt random. men fett fina fjårtiz boiz de fanns ♥ )

Kommentarer
Postat av: ''you spin my head right round right round when you go down, when you go down down''

hjärta

2009-11-14 @ 02:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback