i januari fyller papi 50.. och jag börjar i tid

bra sysselsättning om nätterna då jag borde men inte kan sova,
nödvändigt att kunna dra fram när höken som vaktar mig kollar vad jag gör om dagarna.
imorgon är det sjukhuset som gäller, de ska ge mig sömntabletter, jahaja.
kaos kaos kaos här hemma idag, mamma vägrar låta mig vara själv en sekund,
hela tiden kommer hon upp och kollar läget, ger mig en kram och säger att hon älskar mig.
klart jag uppskattar det, på ett sätt.
på det andra blir jag bara så frustrerad - det skulle ju inte bli såhär..
åsa ville ha dit mig, tror hon ringt 9 gånger idag, sen ville hon komma hit eftersom jag inte går ut.
blir inge, sa jag. och det blev inget.
men imorgon lovade jag att kommma, ja mamma kör mig, hon vägrar som sagt låta mig vara själv..
hej vem sa att livet var värt?

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Får en klump i magen när jag läser allt.

vet hur det känns, att inte orka mer.

MEN du förtjänar inte detta & du klara det.

Du är stark, jag tror på dig fanny!

2009-11-03 @ 19:27:58
URL: http://gabriiellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback