its a boy girl thing

- ännu en film jag sett nu då
helt okej, inte en prisvinnare kanske men småsöt sådär.
SMÅSÖT IGEN, jag börjar bli en romantiskkomedinörd

jag satt hela filmen och var övertygad om att det var zac efron som spelade huvudrollen
jag satt också hela tiden och tänkte att fan han var riktigt snygg i den här filmen!
när eftertexten rullade insåg jag att det var inte alls zac efron, det var tydligen en kevin zegers
det förklarade ju saken, för zac är inte snygg, inte nånstans,
att jag trodde det var han kan vi nu bortse från, men vem är denna kevin liksom?
visste nån av er där ute i cyberrymden att han ens fanns? inte jag. nu vet jag - nu vet jag..


Kommentarer
Postat av: freja

han var varit med i dom där assöta hund filmerna.........AIR BUD!!!

2009-11-24 @ 11:38:35
Postat av: Anonym

jag visste detta. såg honom i en film med hon där från desperate housewives för nåt år sen

2009-11-26 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback