"jag har aldrig haft minnesluckor! inte vad jag minns.."

citat ovan från min kära mor som också hon kan få till det ibland.

som tidigare nämnt hade jag ju en efterlängtad, fin kväll med ditte,
men som bekant sover jag inte så bra om nätterna
(vad är klockan nu liksom? 03.42 en onsdagsnatt)
och vad låter vackrare då än orden "ska jag komma?"
att de kommer från en viss, tämligen saknad(!!), lina slynan wall gör inte saken sämre.
med dealen att få en cigg och en chailatte så kom hon 15 minuter senare,
och åkte för några minuter sen. mycket fint, var det hela.

nu ska jag nog röra mig mot sängen (läs: lägga mig ner och flytta datorn från sängen)
och försöka sova. min "sömn"tablett ska jag väl också få i mig,
trots att den igår endast gav mig enorm ångest och jag var tvungen att gå upp och göra något.
blev att flytta nån möbel och sätta upp lite foton. bra ändå, lyckades nog somna till halv 6..

notera gärna mitt civiliserade, väluppfostrade språk (ovan, som tidigare nämnt, som bekant etc)
ibland får jag för mig att gör så - heeelt galet!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback