jag har bytt visningsbild på facebook

har verkligen ingenting att skriva
för det brukar jag ju ha

jag kan inte vara hemma
måste härifrån, bort från anklagelserna och skulden
jag klarar inte av att höra de hemska orden
när jag har lagt ner min själv och mitt liv i att vara bra nog
jag kommer aldrig vara bra nog

så jag tar bussen
får se vilken, beror på vilken som kommer först
vart jag hamnar
spelar ingen roll
bara jag kommer bort

hej


det var länge sen jag såg ut såhär..
jag ser bilderna nu, och tycker faktiskt att jag var fin.
varför såg jag det inte då?
man ser inte en enda likhet, jag har förfallit totalt..
fan


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer förmodligen titta tillbaka på tiden nu, och tänka precis samma sak. det är så det funkar, man är aldrig nöjd. tänk att du är i framtiden istället, så slipper du ångra dej. du klarar det!

2009-11-22 @ 15:00:15
Postat av: Mergime

Nuet fanny, NUET !!!

du är fin, du DUGER.

2009-11-22 @ 22:55:28
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback