mission : hitta glassen

yes, jag är - precis om typ 93 procent av sveriges unga kvinnor -
en nyfrälst chailatte-älskare.
christoffer (min stilige vän som jag inte träffat på gaalet länge?) bjöd/tvingade
mig dricka en chailatte när vi mös på barista en dag i våras..
sen dess är jag fast i chailatte-träsket, som det kallas.
när nu jag och mams var och köpte födelsedagspreset till kusin
(grattis louise du är fin osv du vet allt det där, i love you)
så drog vi förbi barista och titta där(!), de säljer den goda chai-blandnigen de själva använder.
woho den köptes och nu har jag druckit 3 stora glas is-chai, som tjejen på barista tyckte jag skulle prova.
gud så gott!! och när jag ändå var i extas över denna goda dryck så googlade jag det
- och så finns det en chai-glass! snacka om mission att ta tag i, hitta glassen!
nej nu ringde det och tydligen är mina två bästa på väg hit,
chaichai!! (fyndigt, visst)

Kommentarer
Postat av: Amalia

Mm, Chailatte. om jag inte var sjuk skulle jag åka till stan o köpa en NU! :D

2009-11-03 @ 23:12:13
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Fat Bobbie

Åh gött, låt oss veta om du hittar glassen. Jag brukar göra lite fusk chai latte med the, mjölk och sötningsmedel mums :D

2009-11-04 @ 11:27:48
URL: http://whospilltmybeer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback