My life is making your mind work in overtime, but along the line you'll have to pay for the crime






se så söt jag var!! och för dig som undrade så uttalas mitt namn "rötlisberjer", typ

jaa hejsanhejsan igen.
jag vet inte riktigt om jag har så mycket att komma med.
jag kan dra vad jag gjort idag (för det är inte mycket,
dvs tar varken mycket plats här på bloggen eller mycket av er tid)

jag har vaknat efter en natt (japp äntligen mer än 3 timmar) "sömn",
jag har ätit. japp. jag har .. fått en underbar försenad födelsedagspresent av
min älskade kusin som själv hade födelsedagsfika idag, där jag inte
klarade av att medverka. detta är alltså mitt tillstånd just nu.
jag tror inte jag träffat fler än ditte, jonas och bebe senaste sexton dagarna.
förstår ni hur mycket jag tycker om er då eller (?!)
jaja, så jag åkte till ica, stötte på ditte och adde (som förövrigt var
personen vi virrade runt i knivsta inatt i drygt en timme för att hitta,
om nån såg oss virra.. inte? nej okej. det var vi iallafall. jag och ditte.
som virrade. i knivsta. för att hitta en alldeles för full addepadde.)

sen såg jag på entourage som en fin människa introducerade för mig för säkert ett halvår sen nu..
det var typ när han lessna på gossip girl tror jag. hur som är entourage också bra.
så det såg jag på och låtsades inte finnas. funkade de 26 minuter avsnittet höll på.
sen har jag läst bloggar, sett på film med mamma - och så kom polly -
VILKEN DAG VA !! :D
imorgon och iövermorgon och dagen efter det och dagen efter det och dagen efter det
-ja ni fattar-
lär bli samma sak. fast jag ska till åsa mitt på dagen. och sen ev ner på stan när jag väntar på mams.
men eftersom risken då finns att stöta på någon jag känner så tar jag mig antingen ut till ikea,
eller gränby. eller så stannar jag hos åsa i några timmar. kan ju vara kul.
mingla på apoteket i 70-huset? jag är på.

jävla ordbajsande. se så mycket jag hade att komma med ändå,
ni kommer sakna mig ska ni se. visst?
godnatt,
XoXo

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Hej, vilken jätte fin blogg du har! :)



Tänkte fråga om du Ville hjälpa mig och min pojkvän att vinna en resecheck på Swebuss Express?

Läs på min blogg varför! Snälla din röst är guldvärd! :)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)



Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-11-09 @ 09:51:43
URL: http://juliaswalander.blogg.se/
Postat av: stephy

vill du ha sällskap på apoteksminglet?!

2009-11-09 @ 21:19:22
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: Elin

jag saknar dig i skolan. jag tycker vi kör en disney-kväll när du känner dig redo för det. :) mitt filmrum finns ju kvar! :))



Puss på dig, hoppas du känner dig bättre snart.

2009-11-09 @ 22:54:25
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback