nightis from brightis

jag har nu också intruducerat entourage för mor min,
vilket betyder att jag percis börjat se om hela serien,
så en vecka till lär jag klara mig utan nytt material.
och ang. era tips, true blood har jag redan sett alla,
samma me OC, och greys är jag ärligt talat skeptisk inför,
men kanske blir det att jag ger det en chans ändå, är jag tillräckligt desperat så..
och nip/tuck eller vad det heter (?) har jag faktiskt ingen uppfattning om, vad är det?

ikväll kom mamma upp till mig när hon kommit hem från träningen,
och sa lite sådär gulligt "får jag se nå entourage ikväll eller..?"
självklart svarade jag oohja och joggade ner med datorn och så mös vi.
sen slår jonis en pling och vill tigga cigg, och eftersom jag gillar honom så mycket så sa jag visst,
men att då fick han minsann köra ut till mig.
han svarade "ja jag är ju cool som har körkort!"
som sagt, jag tycker mycket om dig jonas!

min fina vän kom att stanna på det som han själv kallade "dagens längsta konversation"
och några timmar, alldeles för många cigg (för jonas röker ju inte..) och en tur till
statoil senare lämnade han mig. med lite ben and jerrys.
jag har sett 3 avsnitt entourge och ska se nåt till innan jag sussar.
dragit ner på sömntabletterna, jag har blivit en jättebebis av dem,
svullnad i ansiktet var uppenbarligen en biverkning. mysigt.

här är en låt av ett band som var riktigt bra,
så länge de höll sig till sitt språk, sina egna texter och musik,
och innan emosarn förenades med fjortisarna till deras dunk.
funkar inte det nya de kör nu, men det här, det första, det är bra grejer.


Kommentarer
Postat av: Din Saga

Nip/Tuck handlar om plastikkirurger i Miami. Har fyra säsonger om du vill låna:)

Annars kan du ju ge Greys en chans. Har du sett på Lost? Eller Bones?

2009-11-18 @ 08:44:08
Postat av: stepppi

LOST LOST LOST. världens bästa lost. Jag vill träffa dig nåndag.

2009-11-18 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback