snabbt

har fått lite olika frågor, slänger ihop svaren här

  • låten heter only time och det är enya som sjunger
  • jag vet inte hur kul eriK är men eriC är feeett skön ditte!
  • ja jag har börjat på dbt, enskilda samtal, ska köra igång grupp-terapin parallellt snart
  • Leonard, nej allt är inte bra, men tack ändååå
  • det skrivs, hurvida det någonsin blir en riktig bok får vi se

ikväll har jag sett i could never be your woman, rätt söt och myskul sådär
(på tal om "mys"-tillägg så ja, jag saknar dig allt lite lina, ibland)
har även kikat paradise hotel och peter är lika snygg som har var i torsdag (tur!)
och kvinnliga motsvarigheten på hotellet är ju lätt catja, jag jobbar på min turninglesbian..
nu ska jag se ghost of girlfriends past, fast har inga förhoppningar på den, verkar inte bra alls,
men vad gör man inte när man inte kan sova och ingen kommer för att mysa ute i duggregnet med en cigg
notera dock hur bra jag blivit på att se film, bra kvalité att ha när framtiden kommer spenderas i hemmet.

ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör av dig då, mysis!

2009-11-23 @ 19:07:56
URL: http://linawall.wordpress.com
Postat av: Lina

Hör av dig då, mysis!

2009-11-23 @ 19:09:26
URL: http://linawall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback