snart kan jag äntligen börja se femte säsongen av entourage...

...utorrent har jävlats med mig några timmar men nuså,
nu tror jag att första avsnittet snart är klart.

jag sitter på mitt rum och hör hur de pratas och skålas en våning ner,
mamma har bästa vänner och syster på födelsedagsmiddag.
jag vågar inte vara med.
min älskade kusin är här också, och jag skäms.
men jag klarar inte av det.
jag sitter här och skriver lite halvdant då min vänstra arm är inlindad och lätt bortdomnad,
de kommer upp med en bricka med mat, trerätters bjuds det på..
så fint hon har gjort det, min mamma, och vad dålig jag är som inte ens kan vara med.

övertid.
XoXo


Kommentarer
Postat av: Amalia

fanny, varför har du bilder på undernärda modeller?

2009-11-14 @ 22:15:50
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du ätstörd?

2009-11-16 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback