some new you see

ja jag kände för att göra om lite i bloggen (igen)
så jag har nu pysslat ihop en header till att börja med.
jag tänkte först låsa bloggen och fixa allt,
men beslöt mig för att göra lite i taget,
för nu orkar jag inte mer ikväll!
så ni vet

mamma kom precis hem från sin födelsedagspresent hon fick av mig,
en "konstert" (vad ska man kalla det, spelning?) med eldkvarn.
hon envisas med att kalla det rock så uppenbarligen har hon och
jag lite olika åsikter om vad rock egentligen är,
men hon är glad, och det är det viktigaste.

hursom, ska tvinga henna att se på film med mig nu,
sen ska jag inviga de nya sömntabletterna (wiho)
men de lär ju inte heller funka,
med tanke på att de 3 föregånde de gett mig inte varit så super..
läste idag om biverkningarna, och tydligen är jag 1 av 1000
som upplever de sällsynta biverkningarna.
så, wish me good luck med dessa då.
annars fortsätter jag väl med bloggen inatt.


Kommentarer
Postat av: Ella

det här är antagligen så random som det bara kan bli, men jag kände bara för att dela med mig av några ordspråk.



"however long the night, dawn will break"



"they that sow in tears shall reap in joy"



"we enjoy warmth because we have been cold. We appreciate light because we have been in darkness. By the same token, we can experience joy because we have known sadness"



"Det är inte vad du är som håller dig tillbaka, utan det är vad du inte tror du är"



"Trots att ingen kan gå tillbaka och börja om från början, kan vem som helst skapa ett helt nytt slut"



"Livet är alltför viktigt för att tas allvarligt"



"Tänk på vad du skulle göra om du visste att du inte kunde misslyckas"



"Att slösa bort tid är en viktig del av livet"



"Bortom meningslösheten väntar meningen"



"Det är aldrig för sent att få minnen för livet"



"Det är inte lätt att leva, men vad fan ska man göra?"

2009-11-29 @ 00:24:03
Postat av: mathea

Jag har också gjort om i bloggen! =D

Ta en titt vet jag!

KRAM KRAM!

2009-11-29 @ 00:51:57
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka är de sälssynta biverkningarna då...?

2009-11-29 @ 12:53:39
Postat av: ditts

Jag älskar dig.. vilket du redan vet men man mår bra av att höra det om och om igen! <3

2009-11-29 @ 14:50:45
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: amalia

Jag ska berätta en ganska intressant sak som hände när jag var på BUP och hälsade på. jag ville nämligen ha svar på några frågor om deras behandling.

jag frågade:

1. Varför säger ni till tjejer att de ska gå upp i vikt men till killar att de ska bygga muskler?

2. Varför berättar ni inte om alla biverkningar och men man kan få av att väga för lite?

(ställde en till fråga, men den har jag glömt.

deras svar var iaf

1. de är vad ledningen säger vi ska säga. när jag försökte få mer förklarat sa de bara att jag skulle kontakta ledningen.

2. då sa de att när man är sjuk så kan ma inte ta in sådan information. då så jag att man varken är döv eller intellektuellt eftersatt för att man har anorexi. då sa de bara att jag var annorluna från alla andra. HAHAHAHAHA, shit. de har verklinge en instkt om problem de...

(fast det läskiga är att de är bättre än vuxen :S)

+ att min mamma var på ett föredrag om anorexi och psykiska sjukdomar i Uppsala och de sa att Uppsala var ett väldigt bra ställe att bli behandlad på ( anm. de var INTE ironiska)

fin din blogg blev. jag ska fixa om min lite. när jag hinner...

Kramar <3

2009-11-29 @ 22:41:07
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback