the fat kid is talking

ja men hej.
godmorgon funkar inte men det är ju dagens första inlägg,
jag har haft världens tråkigaste dag, igen.
inget entourage att se mer ju.
har zappat, som man brukar säga (vell, vissa säger så) och sett
extramaterial från paradise hotel och mammas pojkar. kul har jag haft idag.
nu väntar jag på mamma som tog en sväng till siba för att inhandla DJ HERO till lillebror
jul! snart snart får man baka och slå in fina julklappar, åh så mysigt.
sen ikväll blir det väl först mammas pojkar och sen paradise - the real deal då alltså, på tv.

ojsan hejsan, nu är jonas desperat och då kommer han till mig.
jag är så långt ifrån att klaga, du får hur många cigg du vill!
jag fick dissen.

jag återkommer med nytt livstecken snart, ciao!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tänker på dig & önskar att du fick må bra!

2009-11-19 @ 19:23:18
URL: http://gabriiellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback