the ugly truth

finns en film som heter så (jag syftar på rubriken, om ni inte kopplade den)
den såg jag ikväll.
bland annat - jag har ju fullt upp och gör massor under en lördagkväll som denna.
ja, jag såg till exempel nya robinson som började idag, och jag åt.
typ sushi, och godis.
för jag var ensam här hemma, mamma var på bowling+middag.
sen lekte jag i photoshop.

nu har mamma kommit hem och jag tjatade mig till 2 avsnitt entourage, nu har hon däckat.
jag fick tillsägelser att ta tablett och sluta leka med vassa föremål.
bra idé.
jag sa att det skulle bli såhär, jag sa det.
lyssnade nån? nee, och det bitterfittar jag nu, för jag är sluttt.
så sluta hänga läpp och gilla läget, jag lever ju.
eller, "lever" kanske jag inte gör, men jag är inte död!
jag tror det räknas som positivt.
så, jag orkar inte komma på ett snyggt sätt att gå tillbaka till faktumet att sanningen är grym,
utan ja - the truth is ugly.

den här låten ville jag ha på min begravning.
det gick ju bra.
jag vill fortfarande ha den på min begravning.

Kommentarer
Postat av: maria

vad heter låten?

2009-11-22 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback