We are gonna get drunk with Russell Crowe and we’re gonna head-butt some goddamn kangaroos.

 

jag låg i min säng och såg entourange
(jag jobbar på bra, är inne på säsong 4 nu)
när jag hörde e bil köra upp på gårdsplanen.
lyssna efter dunket - det är alltid jonas när det dunkar fjortis-dunket.
men det kom inget dunk.
då försökte jag höra vart bilen stannade, om den stannade vid vår dörr eller grannens.
det är ungefär 11 meter mellan våra dörrar, ni förstår hur skillad jag är när jag hör sånt.
iallafall, bilen stannade rätt precis utanför oss, ganska mitt på gården faktiskt,
och mamma ropade och undrade om jag väntade ditte-besök?
nej, sa jag. för jag hade inte pratat med henne, så jag väntade mig ingen ditte alls.
men det var ditten!! hon kom men min favorit bild (på henne såklart, gorgeous!)
och den fina lappen (tro, hopp, kärlek) hon lagt in i inlägget idag utan min vetskap.
fick ett sms när jag var på väg hem från åsa som löd;
"hej älskade kolla bloggen jag älskar dig mest"
jag har världens bästa vän, det har jag.

nu ska jag se entourage ge och hoppas sova sen.
satans tabletter, inget funkar och när jag då tar saken i egna händer och
tar liite högre dos och faktiskt somnar, då får jag höra hela storyn om
"du är inte 18 din mamma ska ha hand om medicinerna blablablaaa"
jävla idiot läkare.
jävla idioter ni är allihopa, ni skulle lyssnat på mig för flera år sen.
och ohja, jag är bitterfittan nummer ett. FUCKING NUMMER ETT.
och nej emmaangel.blogg.se - det var inte en pik mot dig
om man ser på entourage kan man lätt få för sig att fuck är ett lika vanligt ord som hello.
eller vaddå få för sig? ari gold in my heart.
oj vad de som inte ser entourage fattar vad jag snackar om nu.
och oj vad jag inte bryr mig.
hejdå godnatt hejhopp XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback