19:52

åååh, jag lyssnar på tokio hotel.
ja, det är sant
och ja det är bra.
så länge man stannar då de bara sjöng egna låtar - på tyska.
det är riktigt bra musik.
texterna är fantastiska, och musiken är också bra.
sen kom europa och fjortisarna och jag har i ren demonstration slutat lyssna på dem.
meen, ibland dyker de upp på spellistan iaf!

dagens lilla roliga?
jag var etta på hälsohusets träningsflit-lista över augusti : D
över biffarna med hästsvans och armar med större omkrets än mina lår
"bra jobbat fan!"

imorgon har jag 45 min samhällskunskap, sen är det heeeeelg
gud så skönt, gud så fint, gud så behövligt
helgen inleds med ditte-mys hemma hos henne
- kunde alltså inte börjat bättre.

heeeidooooo
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback