6 minuter kvar..

..av denna skoldag.
när jag börjar skriva dvs.
har haft idrottsteori, historiaföreläsning och håltimme i evigheters evighet
och nu engelska som vi bara lekt på.
kollat bloggar, sista minuten resor osv osv osv..
mentorstiden tog vi i början av lektionen också, så vi kan sluta direkt.
jaha.
det var måndagen, och halva denna skolvecka.
åh vad skönt det lät, bara en dag kvar!
minder skönt om man säger halva skolveckan kvar dock..
ordbajs fanny, ordbajs.

jag vill till ditte, aamensånivet.
jag vill ha helg,
en helg då man har kul och känner att fan vad värda dagar jag haft nu!
en helg man vilar på dagarna - degar - och umgås eller fester eller nåt på kvällarna/nätterna.
den här helgen var ju rätt vit, om man bortser från några rödvinsfläckar,
så det vore rätt skoj om nåt värt att tagga för dök upp.
tveksamt.

nu har vi plötsligt slutat, dags att gå då kanske
XoXo

Kommentarer
Postat av: sofie

om du vill kan du titta in hemma hos mig, har huset för mig själv :)

Postat av: sofie

om du vill kan du titta in hemma hos mig, har huset för mig själv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback