åh vad jag älskar dig


jag och ditte kom fram till att variation är för deprimerade människor som lever i tron att
de genom att byta ut saker de har/gör kan uppnå någon slags välmående
,
och efter denna insikt körde vi återigen på ost och kex och vitt vin och allt det där vi älskar.
efter en god middag blev sysselsättningen ett avancerat ölspel jonas envisades med att kalla "driver-buss"
så småningom tillkom några fler trevliga vänner och efter nattpromenad och taxiresa hem utan pengar
somnade jag snabbt i min säng som jag älskar mer och mer för varje helg.

dagen har gått åt till att 1- sova, 2- handla mat och hämta cykel hos
familjen eriksson, 3- äta, 4- filmmys med popcorn, ben and jerrys och
bridget jones. självklart var ditte mitt sällskap även denna kväll.

nu blir det att krypa ner i sängen igen dock, imorgon ska jag.. ladda om inför en ny vecka i skolan.
ser fram emot ons-sön, då åker mor min bort och jag har huset för mig själv, dvs - jag och ditte har.
gissar att kylen måste fyllas med brie och vitt vin innan dock.
men det står jag väl ut med.

godnatt,
XoXo




Kommentarer
Postat av: sofie

åh vad mysigt! man kanske till och med är välkommen? :P

Postat av: ditte

Åh vad du är underbart söt fanny älsklings pluttan :D Jag älskar dig sååå himlans mycket, det vet du!

Vi ska ha så himla mysigt!

MASSA K Ä R L E K

2009-09-06 @ 12:48:28
Postat av: Saga

Haha, Malina? Vem är det? :o

2009-09-06 @ 12:49:21
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Saga

Du måste skämta! Åh herregud! Jag skulle aldrig umgås med en sån människa!

Puss

2009-09-06 @ 13:45:13
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: ditte

kan du logga in på msn kanske? skulle vara fin fint <3 lovvvveee uu

2009-09-06 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback