det går bra nu!

jorå, förutom att jag snart kan joina ditte med magsår så är det fan rätt bra nu!
stressad och sliten som aldrig förr, men samtidigt känner jag mig mer med än förr också!
jag ser fram emot helgen som jag hoppas blir vad jag önskar.

jag ska förövrigt få en portfolio!
eller ja, "få".. jag måste ju liksom göra en del själv,
men jag ska göra en portfolio :)
känns GRYMT att bli fotad av en professionell fotograf som verkligen kan sin grej.
alldeles för snart flyttar han till NY för att jobba med the real deal - Teen Vogue.

nej nu ska jag ner och ta lite cola, sen måla mina naglar.
det är en högst ovanlig syssla för mig, har väl gjort det cirkus 3 gånger i mitt liv,
men ja, känner att det vore lite fint, sådär.
sen - SOOOOVA!!! fan vad skönt.
sovmorgon imorgon också, behöver inte gå hemifrån förren strax efter 9.
jag säger ju det - det går fan bra nu!
XoXo


klart hon ska fotas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback