11:58 i en röd soffa i en tom korridor. fast fanny är där. ju.

jag vet inte riktigt.. vad det här är
så konstigt allting,
det åsa och läkarna säger stämmer inte,
jag funkar inte som alla andra tydligen.
vad är felet
jag blir rädd, för såhär ska det inte vara
jag blir orolig, vad ska det bli av det här?

är i skolan, tog mig en timmes sovmorgon från tyskan
och nu sitter jag med olivia och är väldig osocial
hon är frukstansvärt snygg, det är ju kul för henne.
och för philip.

på fredag har vi klassfest i lagga.
ja, i lagga.
jag är osäker på om jag ska dit,
beror väl på den blonda skönheten jag skulle
vilja kalla min andra hälft,
den bra halvan dvs.
så, vad händer i helgen ditts?
guldtema förresten, det kan ju ha varit dödstöten.

dags att kila, lunch hörde jag.
sen tre timmars politisk debatt, och jag undrar
varför tog jag inte sovmorgon hela dagen?

XoXo

klart jag saknar det,
där hade jag ju iallafall ansiktsdrag, synliga konturer...
nu är jag bara babyface med gummikinder.
ibland undrar jag om mina kindben fortfarade existerar,
och ibland ser jag mig själv och vill bara skrika "det där är INTE jag, inte INTE jag!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan lova att du har kindben. Vackra sådana.

Keep it up!

2009-09-29 @ 12:33:39
Postat av: LP

Tack för ditt svar! nej, jag tror du blandar ihop mig med någon annan, jag är ganska dålig på att kommentera nowadays. Jag var bättre förr. Men följer din dag varje dag - DET gör jag!



Ja, jag ska skriva på MSN så du vet vem jag är haha :) kanske ringer någon klocka långt bak då. Ha det bra tills dess och sköt om dig.

2009-09-29 @ 15:35:31
Postat av: Anonym

emo

2009-09-29 @ 17:44:03
Postat av: ditte

den väldigt mogna människan som skrivit emo kan väl åtminstånde stå för det? Illa.

älskar dig fanny mest.. vi kan vara emos tillsammans :)

2009-09-29 @ 18:57:49
Postat av: olivia

du är så söt fanny, kom ihåg det va!

2009-09-29 @ 20:55:15
Postat av: Gabriella

Så mycket finare nu fanny!

Jag förstår att det känns fel, jag känner likadant (vill se ut som förut) Men man kan tyvärr inte :/

2009-09-29 @ 22:22:16
URL: http://gabriiellas.blogg.se/
Postat av: K

Gabriella verkar som en vettig person.. Det funkar bara inte.

2009-09-29 @ 22:30:28
Postat av: Amalia

Fanny, du var inte fin när du var som smalast. du är Fin, Vacker, Snygg, Söt NU. Jag lovar, alla andra ser det. men jag vet att det inte spelar roll för dig, det viktigaste är ju vad man själv ser. Du måste klara av att se sanningen, att du är vacker. Men jag vet inte hur man gör det.. jag är ledsen

kramar Amalia

2009-09-29 @ 22:59:06
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Michelle

För att inte förgöra eller förstöra vill jag inte säga för mkt. Bara säga att jag hoppas att du aldrig är dum mot dig själv mer och att även om det är svårt just nu - jag fattar faktiskt hur det känns - så finns det en framtid med ett liv som är mkt vackrare och där varje sekund fyller dig med liv. Jo - det finns mer, ngnstans och ngn gång kommer du finna mer.

2009-09-29 @ 23:37:33
Postat av: Michelle

Och Fanny - du ger fan inte upp nu! Jag tror på dig.

2009-09-29 @ 23:38:39
Postat av: UngAnaMama

vet precis hur det känns.. Helvetessjukdom!

2009-10-01 @ 21:54:43
URL: http://unganamama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback