eftersom bloggen är sättet ni kommunicerar med mig

en sak jag glömde skriva sist, men som var en del av själva poängen,
var att jag har inte längre anorexi, men jag vet att jag är sjuk.
kanske en så kallad äs UNS (Utan Närmare Specifikation) men inte fan har jag anorexi.
så ni som absolut älskar att klanka ner och säga hur sjuuuuk jag är men att jag
bara visar mig ännu sjukare genom att neka, ni kanske kan läsa här (eftersom ni inte pratar med mig om det..)
jag vet att jag är sjuk, men anorexin är borta. helt och hållet borta.


Kommentarer
Postat av: steph

Fanny, prata med mig istället för att skriva saker här som jag är fullt medveten om att det är skrivet till viss del till mig. du tar altl på fel sätt. att säga att du är sjuk är inte att klanka ner.

2009-09-07 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback