heeeeeeeeeeeej bloggen

jag sitter nyduschad och väntar på...DIIITTEEE såklart.
som rätt många konstaterat senaste tiden att "oj vad bra vänner ni blivit.."
vi nickar och ler och säger a-a, tänk för det har vi!

jag vaknade imorse av att hon pratade i telefon med jonas,
som pga iver och hast missade i-klick på nån fråga..
så vi börjar redan idag med omladdningen inför 28e då det smäller igen!
jag överraskade ditte lite sådär lagom kärleksfullt med
rostade mackor och kantarellstruvning till frukost/lunch
och gott vart det!
det fortsatte slappt och vi såg en film och poppade popcorn heeela dagen.
efter lite tjat fick vi även hit jonas, vi tyckte han inte skulle sitte hemma och deppa!
vid fyra skildes vi för att nu alltså återförensas igen.
iallafall två tredjedelar av oss.
ditte så nåt om godis...jag väntar spänt.

i helgen ska jag träffa pär, min "bror".
han är hemma en helg igen äntligen och jag har bokat honom för mat och mys.
hm, hoppas han har kvar tv-spelen.. :D
men, vilken 22årig grabb har inte nåt litet tvspel gömt i nån låda?
precis.

nu ska jag .. ringa steph!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback