JAG VILL HA

sitter i skolan, har engelska.
att jag satt uppe till elva för att skriva artikeln
visade sig vara totalt i onödan.
för den har inte kommit hela vägen till skolan,
jävla hotmail.

jag har alltså hängt på facebook och läst skit på msn.com
och letat sista minuten resor.
nu blir det dock att springa till journalistiken,
sen väntar åsa några hundra meter bort.

jag vill ha mys med ditte och ost och kex och vin
åh vad jag blev sugen på det nu
diitteeee, läser du eller?
du vet vad jag menar, visst?
så, då vet vi vad vi ska göra i helgen :)

ska det vara!

Kommentarer
Postat av: ditte

Klart jag läser :)

och ah jag är jätte på! Jag behöver dig faktiskt jätte mycket just nu Fanny, Ditte e väldigt ledsen

:( JAJAAAAAA

Jag älskar dig <3

2009-09-17 @ 14:30:56
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Du är så fruktansvärt söt fanny!

2009-09-17 @ 16:41:48
URL: http://gabriiellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback