kul att komma hem till!

efter för få timmars sömn (självklart skyller jag på jonas och framför allt på ditte)
drog jag mig upp till skolan för att vara trogen elev i klass Jo08 när vi skulle fotas 8.30
hem kom jag först vid fyra och då ligger paret på min studsmatta i solen och
verkar ha det väldigt bra, helt enkelt!
ännu bättre att få tillbaka sin kamera med över 90 nya bilder de tagit under dagen
(jag köpte förresten en fjärrutlösare till min kamera idag, wiie!)
de är så söta att jag typ vill packa in dem och gömma så jag kan ta fram
och bara titta på dem när jag får mina kärlek-finns-inte-på-riktigt-känslor

nu sitter jag och ditte med godis, nötter, choklad smultronLOKA och ser Du är vad du äter
gud vad vi har det braaaa, jag älskar ditte! :D






Kommentarer
Postat av: Patrik

Svar:

Tack så mycket =D

2009-09-11 @ 00:45:20
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback