listor är grejen

elsa är nr 20 på mest aktiva bloggar
alltså med på listan på blogg.se
fan på tal om listor kommer jag vara way längre ner på
septembers träningsflit lista än förra månadens listan... blä
skulle ju dit idag men efter katastrofdag (nr femtioelva på helveteslistan)
så orkade jag inte.
såg på idol och åt tacos och naturgodis med min älskade mor och bror istället.
nu ska jag försöka se klart stolthet och fördom som jag började med typ vid ett idag.
så bra är den!

iallafall, grejen med elsa och lista hit och lista dit,
var ju att jag ska nog börja aktivera mig.
ja, inte fysiskt tyvärr, utan här.
uppdatera och skriva mer roligt, givande ploj.
liksom, folk hånar och fattar inte ironin nu heller så :D
eller vaddå ironi, jag är ju seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback