lite för mycket

sovmorgon till halv 2 imorgon,
men nejnej dittes önskan är min lag...
blir upp 7 för att käka, cykla till knivsta, gymma, till stan,
skolan, tenta av, ha en lektion, stan igen och möta kvinnan,
åka till knivsta, handla mat till middag och sen är det bara en sak som gäller - MYS.
detta kan dock innebär mycket, får se om det blir bara vi eller nån mer,
eller om vi sticker någonstans.
spännande värre, ohja

XoXo
jag är ett skal, utan innehåll, utan något att ha
för vem vill ha skalet när man kan få hela alltet av tjejen bredvid?
- ingen
thats why,
you're perfect,
thats why,
you're everything i'm not


Kommentarer
Postat av: Amalia

Alltså, jag menade inte att du röde dig för mycket.. Utan att om man vill maximera musklerna (tror iof inte du vill bli värsta bodybuilderna, men du fattar) så måste de vila ibland. fast iof, du tränar kanske inte samma muskler alla dagar... Om man inte för de så är det ju ingen fara.

Jag vet vad du menar, med att de inte sviker. Problemet är bara att det inte direkt är ett så bra substitut till vänner. Fast de håller du nog med om. Jag ska ge dig ett förslag (jag är seriös nu) för detta hjlpte mig. Du kan ju skaffa ett djur. Min Ture har hjälpt mig hur mycket som helst. Och man kan krama och klappa honom, de kan man inte med en Crosstrainer på gymmet. nej men, jag är faktist seriös.

Fast det här du nämde med maten. att de äter mer och mer är ju NATURLIGT. För om du tränar, då bygger du muskler. och en muskulös kropp drar mer energi än en otränad + att du ju rör dig när du tränar.

missuppfatta mig inte, jag menade inte att det var fel att träna. (för de tycker jag inte, jag älskar det!)

Ha det bra. hoppas du får är bra o vilosam helg.

Kramar Amalia

2009-09-04 @ 22:55:49
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback